Wiedza biznesowa, finansowa, ekonomiczna. Szukasz firmy szkoleniowej?

Obierz kurs na sukces

Stylistka Mary Lou Andre wierzyła, że osiągnie sukces, mimo iż musiała sprzedać swoją suknię ślubną, aby zdobyć pieniądze na rozpoczęcie działalności. Swój biuletyn wysłała do Elsy Klensch, zajmującej się modą w telewizji CNN. Wkrótce otrzymała zaproszenie i udzieliła wywiadu, który był furtką do sławy i dawał przywilej uczestnictwa w sponsorowanych konferencjach. Następnie napisała książkę Ready to Wear: An Expert’s Guide to Choosing and Using Your Wardrobe (Przewodnik po dobieraniu i noszeniu swojej garderoby).

Greg Godek był nauczycielem w Cambridge Adult Center. W 1991 roku opublikował książkę 1001 Ways to Be Romantic (1001 sposobów na bycie romantycznym), którą sprzedał w ponad 2 milionach egzemplarzy. Niewątpliwie w odniesieniu sukcesu pomógł mu udział w audycji „Oprah Winfrey Show” i innych programach telewizyjnych.

Nancy Michaels udało się zyskać pozycję eksperta w dziedzinie marketingu dzięki felietonom w dużych czasopismach biznesowych, wystąpieniom w mediach i umiejętności nawiązywania strategicznych kontaktów. Ostatnio opublikowała czwartą książkę Perfecting Your Pitch: 10 Proven Strategies for Winning the Clients Everyone Wants (10 wypróbowanych strategii, by zdobyć najlepszych klientów) (Career Press, 2005).

Andre, Godek i Michaels to jedynie kilka przykładów zwykłych ludzi, którzy zrealizowali marzenia i zyskali rozgłos dzięki wykorzystaniu potęgi wolnych mediów oraz zastosowaniu technik opisanych w tej książce.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.